Avlet til at dø

Dine kropssekreter bliver til elektricitet

I årets 13. udgave af Illustreret Videnskab tager vi på besøg hos de overavlede husdyr, der aldrig ville overleve i naturen. Vi kigger også nærmere på fremtidens genialt ulækre miljøteknik. Og så brager vi på asteroidejagt med 100.000 km/t.

17. august 2016

Nyt Illustreret Videnskab ude nu!

Årets 13. udgave af Illustreret Videnskab byder bl.a. på artiklerne:

• Avlet til at dø De hiver efter vejret, hundefryser og føder altid med kejsersnit. Vi besøger de overavlede husdyr, der aldrig ville overleve i naturen.

• Forskere vil skrue op for din intelligens Tænk, hvis du kunne sluge en pille, der toptuner din intelligens lige før en eksamen. Vi går på opdagelse i den nyeste intelligensforskning.

• Nu tager NASA på Asteroidejagt Den skal rejse i syv år og redde os fra asteroider med katastrofekurs mod Jorden. Vi brager på rum-mission med OSIRIS-REx.

• Fremtidens teknik er ulækker Afføring bliver til elektricitet, brugte bleer forvandles til mad, og urin redder dit liv. Vi kigger nærmere på fremtidens geniale miljøteknik.

Som abonnent kan du læse hele nummeret i vores digitale magasin.

Ikke abonnent? Få bladet her:

• Køb magasinet i kiosker landet over til 74,95 kr.

• Bestil et abonnement - få f.eks. 2 numre for kun 69,50 kr.