Sådan bliver 2016

Solcremepillen, rumhotellet og kunstigt blod rammer os i 2016

I årets 1. udgave af Illustreret Videnskab spejder vi i krystalkuglen efter det nye års største videnskabelige nybrud. Vi letter også på låget til teenagehjernen – der fungerer som en hjerneskadets – og tager pulsen på genmodificerede menneskefostre.

16. december 2015

Nyt Illustreret Videnskab ude nu!

Årets 1. udgave af Illustreret Videnskab byder bl.a. på artiklerne:

• Sådan bliver 2016 Det nye år byder bl.a. på solcremepillen baseret på koral-biologi og hotelværelser i rummet til 6 mio. kroner. Vi kigger ind i fremtiden.

• Teenagere tænker som en hjerneskadet Teenagehjernen er i en tilstand af totalombygning, og det kan forklare de unges vanvittige adfærd. Vi tager os til teenagehovedet.

• Det perfekte menneske Nu kan forskerne luge ud i genpuljen hos ufødte fostre og eliminere genetiske sygdomme. Vi kaster lys på menneske-modificering.

• Passagerfly dropper piloterne Det førerløse passagerfly med computere og kameraer i stedet for piloter er på trapperne. Vi går på vingerne i fly uden forruder.

Som abonnent kan du læse hele nummeret i vores digitale magasin.

Ikke abonnent? Få bladet her:

• Køb magasinet i kiosker landet over til 68,95 kr.

• Bestil et abonnement - få f.eks. 4 numre for kun 99 kr.